Emailmarketing- Jakie profesjonalne narzędzie wybrać?

Emailmarketing to w dzisiejszych czasach jedno z najbardziej popularnych kanałów komunikacji wykorzystywanych przez marketerów. Jakie zatem profesjonalne narzędzia do emailmarketingu wybrać? Jeśli prowadzisz sklep internetowy, masz stronę, która reklamuje Twoje usługi czy produkty lub prowadzisz bloga, na którym chcesz zarabiać to prawdopodobnie zadajesz sobie pytanie – jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? Do tego potrzebne Ci będą właściwe narzędzia do budowania listy mailingowej i generowania ruchu oraz wiedza jak stworzyć idealne produkty, które z łatwością można sprzedać.

Emailmarketing jest formą marketingu bezpośredniego, która wykorzystuje pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak: tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mail, zarządzanie bazami adresów e-mail, przygotowywanie treści i kreowanie wiadomości e-mail oraz wysyłanie wiadomości e-mail. Dzięki emailmarketingowi możesz budować lojalność konsumencką, tworzysz relacje ze swoimi odbiorcami, budujesz swój wizerunek lub wizerunek firmy, sprzedajesz swoje produkty lub usługi.

Warto zadbać o dobrą komunikację ze swoimi odbiorcami, tak by była zindywidualizowana, by analiza danych z wysyłek pozwalała Ci na wyciąganie wniosków na przyszłość. Zastanawiasz się teraz pewnie jak wybrać profesjonalne narzędzie, które posłuży Ci do realizacji wysyłek przyszłych mailingów. Jak wybrać jeden z wielu dostępnych komercyjnych programów dedykowanych do e-mail marketingu? Z pozoru sprawa wydaje się prosta….

Narzędzia do Automatyzacji Biznesu Online czyli Emailmarketing

Takim narzędziem jest przede wszystkim system mailingowy. Na polskim rynku dostępnych jest kilka rozwiązań, między innymi polskie programy GetResponse, FreshMail, jak również wiele zagranicznych opcji, jak na przykład MailChimp czy Emailvision. Są systemy o bardzo podstawowym zakresie funkcjonalności i prostym interfejsie oraz takie, które stanowią złożone narzędzia CRM. Krótko mówiąc, opcji jest tyle, ile rodzajów biznesu – każdy więc może znaleźć narzędzie najlepiej dopasowane do swoich potrzeb.

Emailmarketing to oczywiście znacznie więcej niż tworzenie odpowiedniej treści i realizacja wysyłki – to również dobra reputacja serwerów, dobra dostarczalność i mechanizmy antyspamowe, czyli wszystko, co gwarantuje wysokiej jakości obsługę kampanii i bezpieczeństwo przesyłania danych.

2853 Internautów już Wie Jakie profesjonalne Narzędzia do Emailmarketingu wybrać? A ty?

Przyjrzyjmy się zatem najważniejszym kryteriom, które każda osoba rozpoczynająca przygodę z e-mail marketingiem powinna wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniego narzędzia.

Po pierwsze zwróć uwagę na intuicyjność obsługi i przyjazny interfejs. Ważny jest ogólny wygląd oprogramowania oraz jego intuicyjność, na przykład w zakresie rozmieszczenia poszczególnych elementów i funkcji. To, jaki wygląd uznasz za wygodny, jest kwestią indywidualną. Przyjazność interfejsu ma kluczowe znaczenie, gdyż to właśnie z tym konkretnym narzędziem będziesz mieć styczność każdego dnia i za jego pomocą będziesz przeprowadzać większość czynności składających się na akcje e-mail marketingowe. Dla mnie więc ważne jest to, by obsługa takiego narzędzia była prosta i nieskomplikowana no i oczywiście w języku polskim. Użyteczną funkcją, szczególnie dla osób nieznających języka HTML, jest edytor tekstu z elementami przestawnymi typu „przeciągnij i upuść”, który umożliwia łatwe ustawianie i edytowanie poszczególnych elementów newslettera.

Pamiętaj, że przede wszystkim liczy się szybkość poruszania się po systemie i łatwość odnajdywania opcji potrzebnych w danej chwili. Warto przed ostatecznym wyborem skorzystać z wersji trialowych i przeklikać kilka systemów do emailmarketingu. O tym jaki ja wybrałam system dowiesz się na końcu wpisu.

Druga ważna rzecz to raporty i statystyki Sercem profesjonalnych systemów do emailmarketingu jest moduł statystyk i raportów, które dostarczają istotnych danych liczbowych i jakościowych na temat Twoich wysyłek. Poza podstawowym zestawem miar i wskaźników, komercyjne narzędzia będą się między sobą różniły szczegółowością analizowanych danych, formą ich prezentacji oraz możliwościami ich dalszego wykorzystania.

Ze swojej strony możesz zadbać o dobre relacje z subskrybentem, który być może będzie czytał wiadomości od Ciebie. Lojalność klientów buduje się długofalowo. Możesz też poprosić użytkownika, aby dodał Twój adres do zaufanych nadawców. W tym celu możesz wysłać do swojej bazy komunikat z odpowiednią prośbą, a nawet instrukcją, jak krok po kroku może ta osoba to zrobić.

Dla osoby początkującej pomocne będą darmowe zasoby, na przykład szablony newslettera, które można wykorzystać jako podstawowy wzór mailingu. Niektóre systemy oferują ponadto dostęp do płatnych szablonów, dając użytkownikowi większy wybór projektów graficznych do bardziej wyrafinowanych zastosowań.

Baza wiedzy jest również ważna, żebyś wiedziała jak uprościć swoje działania w narzędziu do emailmarketingu.
Nie każda osoba jest “techniczna” dlatego ważne jest byś miała dostęp do prostych instrukcji, dzięki którym będziesz wiedziała dokładnie co i jak zrobić. Zawsze też możesz liczyć na moją pomoc, jeśli wybierzesz narzędzie, na którym ja pracuję. Materiały edukacyjne są łatwo dostępne i przede wszystkim napisane prostym i zrozumiałym językiem.

Możliwość komunikacji z klientami za pośrednictwem SMS. Warta uwagi jest również funkcja umożliwiająca wysyłanie zwykłych SMS jak i SMS typu VOICE czyli głosowych wiadomości. Nie każde narzędzie do emailmarketingu taką funkcję posiada. Program, o którym piszę umożliwia komunikacje sms z subskrybentami.

Jeżeli myślisz o sprzedaży internetowej prędzej czy później na Twojej drodze pojawi się problem z uruchomieniem płatności. Masz kilka opcji: możesz sprzedawać na aukcjach, ale tam dopadną Cię wysokie prowizje i walka z konkurencją zaniżającą ceny, możesz założyć sklep internetowy, ale koszty programistów i pozycjonowania pochłoną dużą część zysków. Jak widzisz nie są to najlepsze sposoby żeby przenieść swoje produkty i usługi stacjonarne do Internetu, ale możesz też wybrać narzędzie do emailmarketingu, które rozwiąże Twój problem z uruchomieniem płatności. Dzięki integracji z najpopularniejszymi operatorami krajowych e-przelewów, podłączysz płatności elektroniczne PayU, DotPay, PayPal, Tpay i inne w mniej niż 3 minuty, bez wiedzy technicznej. Narzędzie, o którym mowa posiada wszystkie wyżej wymienione funkcjonalności (i wiele więcej) i prawdopodobnie posiada najprostszy w Polsce system płatności internetowych. Wystarczy stworzyć jeden, prosty link i sprzedawać.

? Profesjonalne Narzędzie do Budowania Bazy Mailingowej ?

Wszystko czego potrzebujesz, by budować bazę mailingową i żeby sprzedawać w internecie masz w jednym profesjonalnym narzędziu. Wystarczy jeden login, jedno hasło i otrzymujesz natychmiastowy dostęp do narzędzi nowoczesnego marketera. Dzięki takim rozwiązaniom możesz zbudować listę stałych klientów, możesz się z nimi komunikować, edukować ich i budować relacje biznesowe. Z pewnością przełoży się to w przyszłości na wyższą sprzedaż i zyski. Kliknij w link i zmień wizyty na stronie w płacących klientów. Zapisz się na bezpłatne warsztaty internetowe i naucz się jak pozyskiwać tylu klientów ilu potrzebujesz.

One thought on “Emailmarketing- Jakie profesjonalne narzędzie wybrać?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aby kontynuować potwierdź używanie ciasteczek na tej stronie wiecej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close